Máte nabízené zboží skutečně skladem?
V současné době vyvíjíme nový skladový systém, proto v tuto chvíli neuvádíme dostupnost zboží. Uvědomujeme si, že je tato informace často vyžadována zákazníky, proto jsme připraveni obratně odpovídat na Vaše dotazy. Kontaktovat nás můžete pomocí "Dotazu na prodavače", který je umístěný na stránce zboží (spodní část stránky) nebo na e-mail: office@gufero.cz. Dále můžete samozřejmě využít naší infolinku +420 777 666 555, kde Vám rádi poskytneme informace o dostupnosti.
Mohu zaplatit nákup platební kartou?
Bohužel tuto platební metodu zatím nepodporujeme. Více v sekci Možnosti platby.
Jaká je cena dopravy a lze si určit čas doručení?
Informace o dopravě a časech doručení naleznete na stránce DOPRAVA.
Za jak dlouho můžu očekávat zboží, které jsem si objednal přes internet?
Zboží Vám bude doručeno do 2 pracovních dní od potvrzení Vaší objednávky. V průběhu budete také kontaktován naší asistentkou, která Vám zodpoví bližší informace ke konkrétní objednávce.
Jak reklamovat zboží zakoupené na www.GUFERO.cz?
Reklamace řešíme dle platného obchodního zákoníku. Podrobné informace Vám rádi sdělíme na čísle: +420 777 666 555.
Zasíláte zboží na Slovensko?
Zboží zasíláme do celého světa. Způsoby dopravy najdete v sekci DOPRAVA.
Jak se mohu zaregistrovat?
Proces registrace je velice jednoduchý. Stačí kliknout na odkaz Registrace.
Proč mi zmizelo zboží z košíku?
Doba, po kterou je zboží uchováno v košíku by něměla být limitována. Pokud není zboží vidět ani po přihlášení do zákaznického účtu, pravděpodobně jste zboží přidal na jiném zařízení.
Zapomněl jsem své heslo. Jak mám postupovat?
V případě zapomenutého hesla klikněte na odkaz Poslat na Váš e-mail, který se rovněž objeví po kliknutí na tlačítko přihlásit. Budete vyzvání k zadání e-mailové adresy a obratem Vám přijde e-mail s odkazem, kterým své heslo resetujete. Pokud potřebujete další pomoc, volejte tel.: +420 469 333 666 nebo mobil: +420 777 666 555, kde Vám rádi pomůžeme.